Bayaran Kedua Dari Microworkers


Alhamdulillah.

Dapat jugak bayaran ke dua dari Microworkers. Kali ni aku tak perlu tunggu diaorang hantar surat berisi PIN lagi. Cashout je terus masuk dalam akaun Paypal. Kena tunggu beberapa hari je. Ni kalau aku sabar sikit kumpul sampai $100 USD pun ada baiknya jugak. Cuma makan masa jelah. 4 bulan mungkin.

Hari tu aku ada jugak ternampak sorang mamat ni buat sampai $400 USD dari Microworkers. Kemungkinan ambil masa yang lama jugak. Tapi kalau dia tu jenis yang rajin memang boleh buat duit banyak sebenarnya. Aku nak tahu jugak macam mana dia buat, kot-kot ada trik tersembunyi. Tapi tak boleh nak rogerlah pulak, sebab yang aku tengok tu dalam list pekerja Microworkers. Jadi tak ada emai, hanya ada nama, earning dan beberapa perkara yang tak berapa nak penting.

Baik.

Bagi yang tak tahu lagi apa itu Microworkers..

Boleh klik link disini : Apa itu Microworkers? Dan Bayaran Pertama Dari Microworkers



Tiada ulasan:

Catat Ulasan